Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Δεν έχει τίτλο αυτό το άρθρο.

...ίσως γιατί ό,τι και αν έβαζα θα ήταν εξίσου σαχλό με το κλασσικό line: "All time favorite movies''/ "Οι πιο αγαπημένες (για μένα) ταινίες όλων των εποχών!

Amelie
Εντάξει, το παραδέχομαι! γουστάρω αυτή τη γαλλιδούλα, είναι ρομαντική, αληθινή μα συνάμα τόσο εξωπραγματική! Αλλά δεν με εκνευρίζει! Πράγμα περίεργο για μένα...ίσως κάποτε και εγώ έπρεπε να δείξω τη θηλυκή μου πλευρά! btw, έχω το θάρρος και τα λέω αυτά γιατί ξέρω πως εκτός από τη γιαγιά στο Καιμακσταλάν, οι υπόλοιποι σε αγνοούν αγαπημένο μου μπλοκ! :(
The dreamers
Συνεχίζω με κάποια, ας το πω, ευάλωτη κατάσταση και με γαλλική διάθεση...
Εδώ οι τρεις μικροί επαναστάτες έχουν σπιτωθεί σε ένα διαμέρισμα και επιδίδονται σε ερωτικές σκηνές από αγαπημένες τους ταινίες, ενώ έξω μαίνεται η μάχη των φοιτητών με την ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο.


Perfume,the story of a murderer
Ο Γκρενουιγ, είναι ένας παθιάρης αρωματοποιός και που στην προσπάθεια του να φτιάξει το τέλειο ΄άρωμα σκοτώνει ανυπεράσπιστες κυριούλες.

Pulp Fiction
Μια ακόμα ταινία του Ταραντίνο. Δύο πληρωμένοι δολοφόνοι,ένας μποξέρ που τον κυνηγά η μαφία,η ναρκομανής γυναίκα του(θεά η Ούμαν btw),ένας μαύρος γκάνγκστερ και ένα ζευγάρι ληστών αποτελούν το κάστ!

 Scent of a woman
Αγαπημένη ταινία, αγαπημένα σαουντρακ! Ένας εκπληκτικός Al Pacino!                      

Trainspotting
Ok. Δεν υπάρχει.
Δεν νομίζω ότι έχει υπάρξει μια τόσο ειλικρινής ταινία που να ασχολείται με τα ναρκωτικά.(αν εξαιρέσεις,φυσικά, την 10η εντολή και Κόκκινο Κύκλο,που δεν είναι ταινίες!)


Exils
...η αλλιώς Εξόριστοι. Ε,έχω μια ιδιαίτερη συμπάθεια στο γαλλικό κινηματογράφο!!

Blue Velvet
Rossellini, βρε παιδιά! Rossellini και ερωτισμός πάνε μαζί!

A clockwork orange
"Παρά τις αντιδράσεις που υπάρχουν, η βία εξιτάρει τον ανθρώvπινο νου. Στην πραγματικότητα ο άνθρωπος είναι το πιο βίαιο πλάσμα που πάτησε ποτέ στη γη".
(Stanley Kubrick)

American History X
Γαμάτη η ερμηνεία του Edward (όπως με οικειότητα αποκαλεί η Δανάη),συγκλονιστική και πολύ σκληρή...(μιλάει πάλι η θηλυκή μου πλευρά)

Fight Club
Ο Νόρτον  εδώ, από την άλλη, υποδύεται έναν νευρωτικό, μικροβιοφοβικό και υποχόνδριο σε βαθμό ψύχωσης, υπαλληλάκο, του οποίου το σύμπαν ολόκληρο ανατρέπεται όταν γνωρίζει τον "φευγάτο" Πιτ, έναν χαρισματικό έμπορο με διεστραμμένη και αναρχική κοσμοθεωρία.

Reservoir dogs
Η πρώτη ταινία του Ταραντίνο και τέρμα γαμάτη μετά το Pulp Fiction.
Τέρμα black χιούμορ,
Τέρμα σενάριο,
Τέρμα διάλογοι,
Τέρμα η ταινία, τέρμα!

Green street hooligans

Innocent Voices





My life without me




TONY.MONTANA


DR.WHO






                         

2 σχόλια:

  1. Οι μισές ταινίες είναι respeeeeeeect!
    Τύπου Amelie, The dreamers, American History X, Fight club (εδώ εγώ θα προσέθετα και το Seven, ακόμα μια απο τις καλύτερες του φίλου μου του Brad), το κουρδιστό πορτοκάλι και το trainspotting!
    Τις άλλες μισές δε τις έχω δει ακόμα... :Ρ
    Μου έδωσες όμως καλές ιδέες για το σάπισμά μου μετά την εξεταστική!

    Ζε τ'αντόρ!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μετά την εξεταστική δεν έχει σάπισμα, φίλε!
    Έχει Καλάάάάβρυτα! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή